Subject: tegutsemisluba Saku linn, Harjumaa
From: Bitakco Ehitus OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Dec 2023 09:22:55 +0200

Tere,

Anname teada, et hakkame tegeleda kaeve.- ning kaablitöödega, vastavalt
Enefit OÜ tellimusele Saku linnas

Tahtsime uurida, kas peame taotleda riigitee kaitsevööndis tegutsemisloa
kohta?

Riigitee kinnistul juba olemas varem paigaldatud reservtorud ning
ehitustehnika ei seisa sõiduteel

Manuses: Transpordiameti kooskõlastus, projektijoonis, reservtorude
teostusjoonis.

Küsimuste korral – võtke meiega ühendust!

Vastuse oodates!

Lugupidamisega

Bitakco Ehitus OÜ

Kiisa tn.8, 11313 Tallinn, Eesti

 <http://www.bitakco.ee/> http://www.bitakco.ee

Mobiil: +372 5133230

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

• KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS• Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud
manused) on mõeldud teadmiseks ja kasutamiseks ainult e-kirja
adressaatidele. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
palun teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma
arvutist.